tirsdag 13. oktober 2015

Little BeeDress og dinogenser

Et mønster jeg lenge har hatt lyst til å prøve er Little BeeDress fra BeeKiddi og nå fikk jeg endelig sydd en. Denne er sydd i stjerner fra Stoff bei Stoff i Lübeck, blåmelert jersey og ribb fra Kjekk og søt. Mønsteret var veldig greit å sy, bortsett fra at det var knotete å få halsen på plass. Frøkna bruker (80-)86, så jeg sydde i størrelse 86 og la på 2,5 cm på ermene, og den er ikke lenger enn den absolutt må være på ermene. Jeg tok også halsen litt lavere enn mønsteret. Neste gang blir det nok en størrelse større av denne, og kragen blir nok enda kortere. Men det er absolutt en søt modell, så det blir nok flere slike!


Eldstemann måtte også få noe, og jeg har lenge lovt han noe av disse dinosaurene fra Uglemor.



Genseren er sydd etter mønster fra Ottobre, Three times T, men uten brystlomma.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar