torsdag 25. september 2014

Herlige sommerfugler fra ull på rull!

På vei hjem fra sommerferie måtte jeg innom Janus-utsalget på Lillehammer siden de skulle ha ull på rull der. Egentlig var det til storebror jeg skulle handle, men dessverre var utvalget av stoff som ikke var lilla eller rosa heller labert, så jeg ble unektelig litt skuffa, men fikk med meg noen meter allikevel. Den virkelige skatten jeg fikk med meg var sommerfuglull! En fantastisk myk og god ull som egner seg supert til bodyer.

Det ble så langt to bodyer, den store er sydd etter et mønster som er en fin miks av Heilt spesiell & Jubel sitt, Ottobre og mitt eget hode, mens den minste er fra Ottobre, men med ribb i halsen i stedet for kanting. Ulla var fantastisk å sy i og jeg ble veldig fornøyd med dem, og det håper jeg mottakerne blir også!




Til sist, et nærbilde av sommerfuglene som er vevd inn i stoffet:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar