mandag 18. august 2014

Absolutt det siste sommerplagget i 2014

Det var bra jeg puttet på spørsmålstegnet i forrige innlegg, for det måtte selvfølgelig bli et plagg til. Før sommeren sydde jeg ei piratbukse fra Heilt spesiell og Jubel som både jeg og småen har likt godt. Jeg fordi det er en fin mellomting mellom shorts og bukse, perfekt til mange norske sommerdager, og småen fordi de er myke og gode. Siden disse måtte være perfekte for sensommerdager i barnehagen ble det en til, denne gangen i grå french terry fra Kreativ (og dermed ikke så tykk som den forrige i velour) og med lommestoff og ribb som matcher maur-t-skjorta jeg sydde tidligere i år. Buksa har blitt brukt én gang, så nå håper vi at høsten tar en liten pause og slipper sommeren til igjen så vi kan nyte noen flere varme dager og småen kan bruke buksa si litt flere ganger før den blir for liten... Ellers får vi håpe at den passer neste vår også! :)

Sydd i størrelse 92, mønster fra Heilt spesiell og Jubel, stoff fra Kreativ og Kjekk og søt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar