søndag 30. mars 2014

Sommerkjole til frøkna

Det har jo blitt mars og snø har vi ikke sett på leeenge, så da fikk jeg lyst til å begynne med sommertøyet. Kjolen er sydd i størrelse 74 etter mønster fra Ottobre 1/2014 (tror jeg), stoffet er fra Znok, litt av fangsten fra siste symesse på Lillestrøm (JuleExpo), fra Olivias. Avsluttet med rullesøm nederst i stedet for oppbrettskant. Gleder meg til frøkna passer den!

Det måtte jo også bli en matchende body. Ser at den ser litt bulkete ut langs halsen på bildet, men det er nok mest bildet og ikke virkeligheten. Stoffet er fra Textart, det er et stoff jeg forelsket meg i på en utstillingsdukke i Danmark, dessverre var butikken tom for stoffet, men jeg fant det igjen! Dette er min første body fra Heilt spesiell & Jubel, siden jeg har smale barn tror jeg denne vil passe fint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar